Contact
Locatie, vragen, rondleidingen en inschrijven
Kinderopvang Frida dida
’s Gravenweg 29-33
3062 ZA Rotterdam
T: 010- 4 13 92 26
E: info@fridadida.nl
Registratie bij de Kamer Van Koophandel onder nummer: 41132458.
Voor bijzonderheden met betrekking tot je kind, locatie specifieke zaken en voor het maken van een afspraak voor bijvoorbeeld een rondleiding kun je contact opnemen met de Pedagogisch medewerker Plus van Frida dida, Julia de Haan.
Voor overige bijzonderheden kun je contact opnemen met de Clustermanager Marsja Hanstede. Zij is bereikbaar op tel. 06 15 57 44 17 of per email.
Servicebureau Mundo
Bel met ons Servicebureau voor al je algemene vragen, administratieve zaken, inschrijvingen en zaken waarvan je niet weet bij wie je terecht kunt. Wij helpen je of verwijzen je door naar de juiste persoon. U kunt ook een email sturen.
Ons Servicebureau is gevestigd in Schiedam en op alle werkdagen vanaf 08:00 uur bereikbaar tot 18:00 uur. Op woensdag en vrijdag is het Servicebureau tot 17:00 uur bereikbaar.
Voor vrijblijvende vragen en/of advies kun je tot 17:00 uur zonder afspraak langskomen. Als je na 17:00 uur langs wilt komen stellen we het op prijs als je van te voren een afspraak maakt.
Tijdens de schoolvakanties is het Servicebureau op alle werkdagen van 08:30 tot 17:00 open.
Neem contact op met onze afdeling Ouder& Kind Services voor vragen over inschrijvingen, wijzigingen, contracten, een rondleiding of advies op maat.
Neem contact op met de afdeling Debiteuren voor vragen over betalingen en hulp bij aanvragen van de Kinderopvangtoeslag.
Voor bijzonderheden en persvragen kun je terecht bij onze directie
Bij onze directeur- bestuurder Monique Dongelmans kun je terecht met algemene bijzonderheden, verbetertips en feedback. Dit kan via het telefoonnummer 06 5064 4614 of per email.
Verbetertips
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat je het niet eens bent met een bepaalde gang van zaken. Het eerste aanspreekpunt om een probleem of klacht op te lossen is bij de pedagogisch medewerker van de groep binnen Frida dida of de pedagogisch medewerker Plus van de locatie Julia de Haan. Lukt het je niet om in een gesprek met de pedagogisch medewerker tot een bevredigende oplossing te komen, dan kun je een gesprek aanvragen met de betreffende clustermanager Marsja Hanstede.
Je tips, verbeterpunten en klachten willen we graag op papier ontvangen. Dit kan door het invullen van een meldformulier op de website of op de locatie. Hier vind je ons klachtenreglement.
Met ingang van 1 januari 2016 is er een speciale geschillencommissie voor kinderopvang en peuterspeelzalen met een eigen klachtenloket. Als erkende kinderopvang zijn wij aangesloten bij het Landelijk klachtenloket kinderopvang. Het staat u altijd vrij om hen de klacht ook voor te leggen.